Ne-Yo’s Sis Looks Like a (insert word here)…

 

I don’t want anyone posting comments saying I’m a hater, I’m just making an observation. Ne-Yo’s sister (Nicole Smith) has definitely managed to make him appear quite attractive in this pic, so what does that say about her?? For those who can’t see too well, let me post up a better pic. Ya’ll can duke this one out, I’ve insinuated enough for today…

Let’s just say she’s giving Tyra a run for her money in the forehead game…

Advertisements

33 Comments

  1. she looks so ugly she made me vomit at my first look damn!!!!!! shes th diaria i had 15 minutes ago

    LLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. let’s hope she just takes bad pictures!!

  3. she looks ok but har head is so big its like a football

  4. ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

  5. you got to be kiddin me she is so ugly. I expected ne yo’s sis to look at least pretty. But NAH I ain’t see it. Her fore head is so huge. Bigger than a foot ball **DAMN**

  6. UGLY AS FREAK

  7. damn shorty is aight but damn do she got some head

  8. I THINK SHES PREETY JUS HAS A LONG FACE DAS ALL

  9. long face, long chin its a pity cos ne-yoz ayt

  10. she is afro- asian think of a asian woman and look at her thats why she looks so weird

    • Whatever Asian Women Are 100 Times Prettier Than ANY African Women..

      • yep asian women are alot more prettier

      • I think Ne*Yo’s sister is ok…in my personal opinion I like the slogan “My Black is Beautiful” because it is very true….I disagree with Katrina and G Mack…I mean I’m a VERY BEAUTIFUL young African-American woman….

  11. this bitch ugly she look like baraka off mortal kombat

  12. Damn dat bitch head is fucked up……got a lot on my mind lookin ass nigga

  13. fuck u and gay ass bro and i hear u was jumpoff so jump off so suck ma dick good and dont bit and why tou look like that and that pic is a hot ass and put a bag over you face

  14. He a ol steamrolla head ass bitch! ol king pin lookin ass
    bitch look like Jerry Lewis on oblong head ass nigga

  15. Sexxxy as hell

  16. ur a very pretty girl and u have a handsome brother, all them other comments people were leaving wasn’t nothing but comments of hate becuse u don’t have a long face or chin and u dont have a big head.Im just letting u know don’t let them haters get to u.

    MUCH LOVE & F**K ALL YA’LL HATIN B****ES

    NE-YO’S BIGGEST FAN !!!!!!!!!!

  17. The chick might be the real superhead , because that is a super head. So don’t but her down for her looks she may be on this earth for a real good reason ya dig!

  18. i cant lie i was dyin but now im like thats not rite n i would only agree wit these ppl if she gotz a stank attitude if she is nice it changes everything is how i see it 🙂

  19. She iz sooo fugly, it’s disturbing

    she looks like the scream mask

    She looks like crmisin chinn…smfhhh dhat iz so nasty

  20. She is beautiful. People can be negative just to make themselves fell better about their own flaws. Im over all the hatin.’ Look in the nmirror and you aren’t flawless!!! And some of you all on here making fun of the way she look and your illiterate ass can’t even spell. I-L-L-I-T-E-R-A-T-E (LOOK IT UP In WEBSTERS!)

  21. She is beautiful. People can be negative just to make themselves feel better about their own flaws. Im over all the hatin.’ Look in the mirror and you aren’t flawless!!! And some of you all on here making fun of the way she look and your illiterate ass can’t even spell. I-L-L-I-T-E-R-A-T-E (LOOK IT UP In WEBSTERS!)

  22. People,people,stop hatin on the chik.She’s cute;very infact.Dnt mind the haters,gal.U r a great gal n av a great family……especially ur bro……..

  23. wow, u’ all haters are so mean, I’d really like 2 c u’als pictures … cos either you hate yourselves so much that u’all takin it out on the poor chick or u’all jus a bounce of ugly selfless pigs givin ugly comment … guys seriously that cryz out 4 help….

  24. ne yo is hotttt lol hottttt lol

  25. she is ugly no affence im just here telling da truth of wat i think m sorry if im offending anyone but i wuldnt want her as my girl but may be as a frend depending on her personality im not all dat attractive ether but i can bag lol =)

    • I think everyone of yaw are fuckin haters.

  26. lol hottttttttt i love how he sings lol hottttt hottttt i love the song so sick and closer and sexy love and about all his songs but dos are the ones i have in my mp3 and miss independent lol

  27. the first pic of her mad me sick to the stomach literally and it got my head hurting dang she ugly…. compared to her NE YO IS HOTTT!!!!! EWWWWWWWWW SHE JUST NASTY LOOKING!!!

  28. a box head

  29. My girl has a lot of haters but trust me when I say she can care less what u wack ass people has to say. She’s doing her and shittin on all u haters !!!! Love u Colie Cole!!!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • DISCLAIMER

    I am an ENTERTAINMENT reporter! I am not claiming ownership of these photos, because I did not take them. I am also not claiming truth in these reports, because I have no way to prove that everything everyone says is true. I try to use "reportedly" and "allegedly" as much as I can for things I'm not sure of, but keep in mind that sometimes I may forget to put that in. I use various sources to find my information: news reports, articles, other websites and blogs. I try to credit everyone for any story I have borrowed, but if I forget just ask me to add you to my blogroll and cite you as the source. Lastly, I would greatly appreciate if you would like to add tips to my site. Email me at dontleavemealone85@yahoo.com, and I will DEFINITELY give you the credit you deserve.